מכבדים כרטיסי אשראי: credit card icons

המרכז הארצי למנעולנות

עופר המנעולן

חבר במרכז הארצי למנעולנות מקצועית

בית ספר למנעולנות

24/7 icon

לשירות 24/7 התקשרו:     

050-742-4139

  1. דף הבית
  2. פורץ מנעולים
  3. פורץ מנעולים בחולון

פורץ מנעולים בחולון

לא מצליחים למצוא את המפתח לדלת? התיק או הרכב שלכם נגנבו יחד עם צרור המפתחות? יש לנו פתרון בעבור תושבי העיר חולון. שיחה אחת מהירה אלינו ויש פורץ מנעולים בחולון בדרך אליכם. מנעולן מורשה הוא בעל המקצוע הדרוש לכם. גם במצבי חירום בהם אתם זקוקים לפתרון מידי לא כדאי להתפשר על פחות מפורץ מנעולים מורשה, מוסמך, מנוסה ובעיקר, אמין.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים פורץ מנעולים בחולון?

מקצועיות של פורץ מנעולים בחולון באה לידי ביטוי ביכולת שלו לפרוץ בעבורכם מנעולים ולתקן תקלות מבלי לגרום נזק בלתי הפיך למנגנון הנעילה. כך למעשה אתם חוסכים לעצמכם את החלפת הצילינדר במקרים בהם היא אינה הכרחית.

מתי כדאי להחליף צילינדר?

אם יש לכם חשש שמפתח שלכם הגיע לידיים זרות (לא אמינות) -  כדאי למהר להזמין פורץ מנעולים בחולון לפריצת המנעול הנוכחי והחלפתו בחדש. תוכלו לנצל את ההזדמנות ולבחור מנעול חזק יותר, להוסיף גם מנעול עליון ולהתייעץ עם המנעולן לגבי מיגון הבית כולו.

סוגים של מנעולים

הבדלים בין מנעולים וצילינדרים באים לידי ביטוי ברמות המיגון, במחירים, במידות, בגדלים ובשימושים. ישנם מנעולים שמיועדים לדלתות חוץ ומנעולים שמיועדים לדלתות פנים. פורץ מנעולים מקצועי יידע להמליץ לכם על מנעול מתאים בעבור כל צורך.

המנעול הפופולרי ביותר בארץ אותו נמצא כמעט בכל דלת פלדלת הוא מנעול צילינדר. רמת המיגון של מנעול זה נקבעת על פי איכות הצילינדר. אתם בוחרים האם להתקין צילינדר פשוט בעלות של כ-250 שקלים או צילינדר איכותי יותר בעלות של כ-800 שקלים. מנעולנים מחזיקים לרוב בכמה סוגי צילינדרים כך שתוכלו להחליט במקום איזה מנעול להתקין.

מה חשוב לבדוק כשמחליפים צילינדר?

מיד כאשר מגיע אליכם פורץ המנעולים בקשו ממנו להציג בפניכם תעודה מזהה ורישיון מנעולן. הקפידו לשאול איזה צילינדר הוא מתכנן להתקין אצלכם ומהן אפשרויות הבחירה. חשוב מאוד שתוודאו שאתם מקבלים מנעול חדש שמגיע באריזה סגורה. יחד עם הצילינדר החדש אתם עתידים לקבל 3-5 מפתחות.  אם מדובר במנעול עם כרטיס בקרת שכפול מפתחות שימו לב שאתם מקבלים את הכרטיס לידכם ושמדובר בכרטיס מקורי.


לשירות 24/7
התקשרו עכשיו
050-742-4139


logo בניית אתרים