מכבדים כרטיסי אשראי: credit card icons

המרכז הארצי למנעולנות

עופר המנעולן

חבר במרכז הארצי למנעולנות מקצועית

בית ספר למנעולנות

24/7 icon

לשירות 24/7 התקשרו:     

050-742-4139

  1. דף הבית
  2. /
  3. פורץ מנעולים
  4. /
  5. פורץ מנעולים בבת ים

פורץ מנעולים בבת ים

מיגון נכון של הבית הוא המפתח לתחושת ביטחון שלכם במהלך השהות בבית ובהיעדרות ממנו. רבים מבין תושבי העיר בת ים והערים הסמוכות מתלבטים מהו הסכום אותו כדאי להשקיע במיגון הבית? הם מחפשים אחר אמצעי המיגון הטובים ביותר ואינם בטוחים מה כדאי לעשות בכדי להתריע את הפורצים. על מנת להשיב לכל השאלות הללו ולבצע פריצות והתקנות של מנעולים עומד לשירותכם פורץ מנעולים בבת ים עם ניסיון, המלצות ורישיון מתאים.

תוספת של מנעול עליון

אם הזמנתם זה עתה פורץ מנעולים בבת ים על מנת להחליף את הצילינדר אחרי פריצה – יש מה לעשות על מנת להחזיר לכם מעט מתחושת הביטחון שאבדה. התקנת מנעול עליון בנוסף למנעול התחתון תצליח לעכב את הפריצה ולהפוך אותה מורכבת יותר. ישנם לא מעט מקרים בהם פורצים מוותרים מראש על ניסיון לפרוץ דלתות שכוללות 2 מנעולים או יותר. רוב הפריצות בבניינים משותפים בקומות הגבוהות מתרחשות תוך פריצת דלת הכניסה. ההשקעה שלכם היום במיגון דלת הכניסה תוכל למנוע את הפריצה הבאה.

התקנת מנעול עליון תהיה פחות אפקטיבית כאשר המשקוף שמחזיק את הדלת עשוי מעץ ישן. מיותר יהיה להתקין מנעול חזק ויקר על משקוף כזה כאשר הפורצים יוכלו לתלוש בקלות את המשקוף מהמקום ולפרוץ כך את הדלת.

החלפת צילינדר ישן

מנעולים חזקים, איכותיים ומשופרים יוצאים אל השוק אחת למספר שנים. אם חלפו יותר מ-5 שנים מאז הפעם האחרונה שהחלפתם צילינדר בדלת – הגיע הזמן לרכוש צילינדר חדש. אם אנכם בטוחים מתי הוחלף לאחרונה הצילינדר אצלכם בדירה - כדאי להזמין פורץ מנעולים בבת ים שיוכל לבצע בדיקה ולהמליץ בהתאם על צילינדר איכותי יותר. החלפה של צילינדר ישן מומלצת במקרים של מעבר דירה, עזיבת דיירים את הדירה, אבדן מפתח, פריצות חוזרות בדירות בבניין או בשכונה.



לשירות 24/7
התקשרו עכשיו
050-742-4139


logo בניית אתרים